Klart....

Nu har jag bokat resan.
Men törs inte säga något förns vi betalat in handpenningen.:P
Ser väldigt bra ut.
Fick de i fördelsedagspresent av A.
Hur snällt ät inte de.
Så två veckor ska vi bo på Pegasos World i Side som ligger i Turkiet.
Någon som vet något om de hotellet???

Idag skulle ja ha sovmorgon.
Men vart så arg när jag hörde att varken A eller Even våga döda en spindel så fick gå ner.
Sluta med att jag tvätta,städa,dammsög,satt upp ny lampa med mera på min sovmorgon.
De ni...

Nu sover äntligen Nelly
Hon är inne i en Icka sova period.
Jag fattar inte.
Igår sov hon tio min på hela dagen.
Plus att hon somna runt nio...
Va vaken rätt mycket inatt
Och nu är första gången hon sover idag.
Ja ja.
Hon bestämmer.

När hon vaknar ska vi till badhuset och plaska. :p


Kommentarer
Postat av: TB

Ingen som tvingade dig att gå upp.

Den stackars lilla spindeln hade inte gjort en fluga förnär och det fanns absolut ingen anledning att döda den.

Satt ju bara och vaktade i dörren :)



2010-03-26 @ 15:42:57
Postat av: Camilla H

Har hört att hotellet är toppen många barnfamiljer från Hofors har varit där och det verkar vara oslagbart :)!!

2010-03-26 @ 16:24:48
Postat av: Linnie

Svar: Det är mamma som bakat tårtan. :] Det är klart du kan få Erica! Haha. Men jag har det inte i huvudet just nu, men jag kan fråga mamma efter det, så kan jag ge det till Evelina eller något. Eller så kanske jag kan skriva ut det i bloggen! :)

2010-03-26 @ 21:00:06
URL: http://linnie.blogg.se/
Postat av: mikkis

Det är hur kul som helst på Pegasos world! Det är absolut värt att åka dit kan jag säga :)

2010-04-06 @ 19:39:26
URL: http://michaelaoravamaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0