Fy fan!

Efter att de gick skit på pumppasset igår så bestämde jag mig för att skärpa mig med maten.
NU jävlar
Jag har juh fått för mig att köra en tävling i september.
En multitävling 3.5 mil.
Löpning , paddling och cykling.
Så nu jävlar måste jag komma i form.!

Just nu sitter jag och laddar upp med en grymt god smoothie.
Hoppas på bättre resultat med träningen nu

Frukost: Gröt och bär. Samt två ägg
Mellanmål: Banan
LUnch : Vit fiber pasta med köttfärssås och massa morötter
Mellanmål : Smoothie
Kvällsmat : Tacos

TRäningen idag vart promenad och strax Spinning! :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta skriv ut allt nyttigt du äter och all träning du hinner med på dygnens alla 5 vakna timmar (enligt mig)



Du får oss andra (menat mig) att helt plötsligt få dåligt samvete över sina creme fraise burkar !!!!



Jag menar det, jag blir föööörbannad !!

2010-03-05 @ 17:32:20
Postat av: Emma

blev lite till mig ;)

2010-03-05 @ 17:33:40
URL: http://emmahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0