Aktiv dag!

Som jag skrev i förra inlägget vakna Nelly klockan 06.00.
Man får så mycket gjort när man går upp i tid.
Idag vid halv ett hade jag hunnit med massa.
Lekt med Nelly,sovit lite,ätit frukost,vart till affären,bakat hallongrottor,vart ute och sprungit,lagat lunch, och ätit lunchen.

NU har precis Sandra med familj vart här och fikat lite.
Trevligt värre.
SnART är de dax för kvällsmaten.
HUm. Undra va man ska göra.?

Som sagt va ute och sprang på fm.
Så underbart skönt med musik i öronen, solen lyser och de går lätt.
Så jäkla härligt.
Men tror de blir den ända träningen idag.
men vet inte än.
Vart juh iaf 5 km. :p

Läste en kommentar som jag vart så himla glad av.
Vet inte vem de va eftersom de inte stod nå namn! 

Postat av:

Jag fattar inte hur du orkar...
Är sååå enormt impad, först Zumba o sedan pump.
O att du lever o funkar efter det... ;)
Du måste antingen ha jätte bra kondis eller så är du j.... envis.
Måste bara få säga det.
F.. va du är duktig!
Ha en bra dag.
O va rädd om dig.

TAck vem de nu va ifrån! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0