06.00

Japp!
Då slog Nelly upp sina vackra blå.
Så va bara stiga upp, för hon vägra liksom somna om.

Igår va en aktiv dag!
Uppstigning klockan 07.00.
Leka lite och alla vanliga sysslor som frulle,blöjbyten fixa iordning sig.
Sen bar de iväg till Kupolen
Sen när mankom hem baka jag lite bullar.
Sen va de dax för Zumba och pump.
Zumban blir bättre och bättre ska jag tillägga.

Idag vet jag inte alls va vi ska hitta på.
Ska nog ringa Sasse och kolla om vi går komma förbi där och hejja lite.!

Nelly är så söt, hon pekar på kort på sig själv så låter de som hon säger Nelly.
Så jäkla söt alltså!

HAr egentligen inge bra att komma med.
Skulle bara skriva för att visa att jag lever.
För jag gnäller så mycket på folk som inte bloggar :P

Nu ska jag mysa ner mig i soffan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar inte hur du orkar...

Är sååå enormt impad, först Zumba o sedan pump.

O att du lever o funkar efter det... ;)

Du måste antingen ha jätte bra kondis eller så är du j.... envis.

Måste bara få säga det.

F.. va du är duktig!

Ha en bra dag.

O va rädd om dig.

2010-03-10 @ 12:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0