Suckar...

De gör jag på folk som inte uppdaterar sin blogg så ofta som jag vill läsa den :P
Sen är jag inte ett dugg bättre själv.

Skulle vilja lägga in massa bilder men hittar inte saken man gör de med.

Har börjat jobba nu.
På riktigt.
Och visst känns de att dygnet för 8 timmar mindre.
Jag hinner inte alls med allt jag vill göra.

Träningen är en sak som blir lidande.
Men va gör de om man tränar 3-4 gånger i veckan istället för 7-9.
Kanske är mer normalt. :P

Pluttan har fyllt ett också.
Hon blir såå stor.
Nu kryper hon riktigt bra.
Men hon gillar de inte.
Hon skriker hela tiden hon gör de. haha

Jag har nog haft sån himla tur med mitt jobblag.
Jag trivs så otroligt bra.

I helgen hoppas jag på att Sofie och Markus kommer hit och grillar och dricker lite gott.
(och William) såklart.
Inte allt för ofta man ser dom.

ne har inget vettigt att komma med.

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0