Torsdag 8 Juli..

Frukost : 2 ägg med mayjonäs
Mellanmål: Slarva. Ett glas vatten
Lunch: Vart en tidig sådan idag. Den bestod av:
Kräftstjärtar,grönsallad och avokadoröra.
Röran: Mixa en avokado,mayjonäs och rödlök och krydda lite... MUMS! :P
Nellys lunch :Fiskbullar och mos. :)


Mellanmål:
två skinkrullar,två kalkonrullar,mozarella,babybel,tomat,tonfisk och mayjonäs.



Middag:
Kyckling med paprika,svamp,grädde och cream frachie .
(Nästan samma som igår fast med kyckling)



(Emmas snickerskaka i bakgrunden :O)

Dagens träning :
Rask Promenad 70 min
Sen har de blivet en hel del gå med vagn eftersom Nelly har feber och är bara nöjd i vagnen . :P
Vi va och mata ankorna (små ankbebisar) som kom så jag lära springa in och köpa en munk till dom.
Fast va mest Nelly som åt den .

 

Imorgon är de party i storvik..
Ska bli riktigt roligt.
Men först ska jag jobba en förmiddag sen ut och springa och sen göra sig klar och grejja med Nelly :P

ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Sara

jag försöker oxå äta lite av lchf-metodden.. hittade denna sida som jag kan rekommendera, massa bra recept :P http://veglchf.wordpress.com/alfabetiskt-index/

2010-07-10 @ 12:05:03
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0