Svar..

Svarar lite på komentarer.

Postat av: Sansan

för lite fett hörru ;) LCHF ska innehålla mest fett, lite protein och knappt några kolhydrater (70% fett 25% protein och max 5% kolhydrater har jag för mig)
Smör, fet creme fraiche, ostar, vispgrädde och sånt :)

Svar:
Jag hade juh mozarella och babybell :P
Okej de kanske vart förlite. :P
Men till middag vart de cream frachie x 2 och ost och allt ;)

Postat av: Orolig

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kroppsfett

Inte behöver du LCHF. Du är ju redan nästan mycket mager. Förstör inte kroppen Erica, och tänk på vad du skickat för signaler till din dotter.

Svar :
Du behöver inte vara orolig, de lovar jag :)
Signaler till min dotter?
Tror itne de är någon fara, så länge man äter.
Vi äter gemensamt nu.
Frukost,mellanmål,lunch,mellanmål och middag.
Bättre nu än förr. :p 

Postat av: Madde

Undra vad jag har mest av :) mäter den hur mycket bebis man har också :)

Svar:
Haha ne madde.Tyvärr de gör den inte :)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Som sagt, mer FETT Erica! När du minskar ner på kolhydraterna så måste du få energi från någon annanstans, FETT:)

Gå in på http://www.minmat.net/ och skapa ett konto. Där lägger du in allt du äter och får ett diagram hur din dag har sett ut. Jätte enkelt och bra:)

Hör av dig om du har nå frågor!

Kram

2010-07-06 @ 10:15:47
URL: http://martamathilda.blogg.se/
Postat av: Sansan

du har artat dig;)



Orolig:

barn mår bra av fett så om man äter LCHF så är det bara att ge barnen lite pasta, ris ellerpotatis till. Det är tvärtom väldigt hälsosamt för dom. Så det så ;)

LCHF är tusen ggr bättre än svältdieter där de ser att mamman inte äter alls!

2010-07-06 @ 23:07:17
URL: http://www.metrobloggen.se/sansan
Postat av: evelinaj

den "oroliga" kanske mer menar på att man kanske inte ska vara så kroppsfixerad eller något åt de hållet. visst så förstår inte nelly nu, men hon växer upp fort. Erica kanske har släppt denna kroppsfixering då, men jag är också orolig. Erica du behöver inte hålla på med massa metoder eller dieter vad tusan allt kallas, du tränar så pass mycket ändå, och du har redan rasat i vikt! utan någon lchfskit ;p Som du alltid brukar säga till mig, ät hälsosamt, och de andra i måttliga mängder och träna regelbundet! Du kommer få nå (mer;)) fel i ditt huvud om du fortsäätter såhär !

2010-07-07 @ 01:30:40
URL: http://evelinajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0