Jag erkänner...

Jag ger upp LCHF...
Jag tycker de är sååå drygt att inte äta frukt och bär nu på sommaren.
Och jag kan inte föra de ändå eftersom jag inte får.
Sååååå jag tar kanske tag i de i höst igen.
Men nu vill jag bara njuta.

Fast bara godis en gång i veckan och läsk med.
Glass max två gånger.
Och itne lika mycket fika som förr.
Jag ska bättre mig på de.

Men just nu är jag bara så sugen på husmanskost.
Helt sjukt.
Spagettie och köttfärsås , chili con carne, korvstoganoff och ris, Köttfärslimpa sås och potatis, Kyckling och pressad potatis. Lasange. Pasta och baconsås.. Ja Allt vill jag äta... Men idag efter spinningen blir de korv med brööööd! Och de bästa.. Jag slipper ägg till frukost imorgon!!!!
Jag kan äta en smörgås och kaffe . :)
Jaja
Skit samma.

Letar barnvakt till Nelly nu så jag kan gå på spinning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0