Fuck a duck!

Jag tror jag håller på bli sjuk...
Jag har inte tid..
Jag har en grym träningsvecka framför mig.
Sen har jag åkt på nå skit med nacken.
Kan inte vrida på huvudet.
Men men. Livets hårda skola!

Igår vart de valbo med Emma.
Lämna Nelly hos Mamma.
Och vilken skillnad där är att gå utan henne. :)
Köpte en tröja,två linnen,t-shirt,jeans,leksaker till Nelly,träningsbyxor,träningslinne och kläderna till brännbollen.
Tror de va allt.
Allt på rea.
Nästan.

Idag vet jag itne vad som händer.
Skulle vilja på Hofors rocken.
Men bara klockan 22.40 för att se Itchy daze.
Men A har jour och Nelly sover nog då.
Såååå återstår att se.

Love the way lie - Eminem och Rihanna...
GRYM..
Otroligt bra.!

Ne de blir inge träningen idag.
Ska springa milen imorgon så vilar idag igen.

Veckans träningsschema : (om jag itne blir sjuk)

Söndag: Milen med Carola
Måndag: Spinning
Tisdag : Spänst
Onsdag: Spinning
Torsdag: Spinning i viken
Fredag: Löpning och intervaller
Lördag: vila?
Söndag: Vila eller löpning!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nej de blir inge winnerbäck för oss. Orkar inte när han bara kommer köra från nya albumet typ :)

2010-07-26 @ 22:41:43
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0