Yeeeeessss......

Idag är de dagen då Erica Jönsson sprang runt hammardammen. :P
Otroligt skööönt.
Nu är man igång.
Haha.

Nelly har jga nu lagt för kvällen.
Läste en saga för henne så nu kör jag på 5minutersmetoden.
Jobbigt men de funkar otroligt bra fakiskt.
Vistt är de jobbigt när hon börjar skrika och de är typ 4 min tills man får gå upp till henne.
Men de funkar.

Idag har jag inte alls gjort mycket.
Börja dagen med en promenad.
Sen vart de ett besök till Stina.
Sen tog jag en springtur runt hammardammen. :P
Sen ut och åkte lite pulka med Nelly,
gick förbi farmor Lena.
Nu blir de snart att slå ner röven i soffan

Imorgon är de Promenad som gäller.
Sen vet jag inte.
PÅ kvällen är de innebandy som gäller iaf.
Hoppas jag blir taggad.

Ska försöka få in lite gym också. Men vet fan inte när de ska bli.
VIll så himla mycket.
men tiden finns liksom inte.
TYPISKT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0