Jag har fått en kusin!

Igår åkte jag och Nelly till falun för att läman lite saker till min moster Linda!
Lite saker efter Nelly.
Satt och prata lite innan vi gick ner på stan.
Jag sa : De roliga är att du kan vara mamma imorgon.
Jag gick hem från Sandra och mattias klockan 12 på natten,
nästa gång jag prata med Sandra klockan 12 dagen efter hade jag Nelly i min famn.
Och va är de jag ser nu på facebook.
Jo Otto kom till världen klockan 22.17 igår kväll.
Helt sjukt.
Stort grattis till Linda och Staffan.
Nu ska jag tvätta klädseln till vår babysitter och åka in med den :P
Trodde inte de va såå bråttom liksom!

Sen vart de hem och iväg på ett spinningpass..
Så sköönt.
Hemma sen vart de tacos och godis.

Jag vet inte vad jag ska göra med fröken Jönsson.
Hon vaknar flera gånger per natt.
Imorse klockan 05.10 vakna hon och trodde de va morgon.
Låg och prata och skratta.
A vägra ta in henne i vår säng så han sprang emellan när hon lessna. :P
Men hon somna om och vakna klockan 8.
Ingen sovmorgon även fast de är lördag!
Blir promenad om en stund sen bär de iväg på kalas hos Filippa som fyllt 1 :P

Ne nu ska jag kika runt lite.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: sofie

Vadå är du sugen på att prova Miss.Jag tror inte på dieter? :P haha

2010-02-01 @ 11:54:34
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0