Funderar och Funderar...

Igår kväll när jag gick och la mig klockan halv tolv så kunde jag inte sova.
Jag låg och tänkte och tänkte.
Men hur mycket jag än tänkte så vart allt bara svårare.

Jag vet inte alls hur jag ska göra med innebandyn.
Jag känner att jag itne alls tycker de är lika kul att gå till träningen som jag tyckte förr.
Jag känner att jag inte tar i lika mycket som jag gjorde förr.
Kanske är bättre att ta ett litet uppehåll på en vecka två eller hela säsongen.
Men samtidigt känns de tråkigt för jag gillar laget.
Jag kan juh vara med på sida.
Komma ner på träningar och kolla på matcher och ändå tillhöra laget fast jag inte spelar.

Istället tänkte jag  träna på Aero Step.
Tycker de är sjukt roligt.
Och blir förmycket nu när jag dubblar .
HUm!?

Ja jag får tänka på de tills veckan är slut helt enkelt.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0