Allmänt!

Helgen har gått.

Vart en väldigt bra helg.
Sovit hos mamma och pappa lördag till söndag.
Vilket lyx.
Tre rättersmiddag och super god frulle.
Alltid lika uppskattat.
Ingen diet här inte.
Tror de flesta håller på med dieter nu.
Jag tror inte de på dieter.
Isåfall ska man gå på en diet livet ut.
Och vem orkar de.
Gör av med mer än va du stoppar i dig.
Ät efter tallriksmodellen..
Jag säger inte att de är enkelt, men tror att de är de ända som funkar i längden.

Men de är juh vad jag tror de.

Nu på kvällen har jag varit till katrin och fått smörgåstårta och fika. :P
Så nu till veckan blir de hård träning efter denna helg.
Men man måste få unna sig också.
Bara ta nya tag.

Måndag : Promenad. Spinning. (kanske blir pump också)
Tisdag : Promenad, bodycombat och avsluta med Pump.
Onsdag : Promenad, Bodycombat
Torsdag: Promenad, Pump
Fredag : Promenad, Spinning
Lördag : Promenad
Söndag : Promenad, kanske core och avsluta med bodycombat.

Så ser nog min träningsvecka ut.
Promenaderna ser jag inte som träning.
De är något jag gör varje dag ändå för att fp Nelly att sova på förmiddagarna.
Kan juh bli någon ändring med passen också men jag tror inte de.

De visar sig helt enkelt.






Kommentarer
Postat av: Sofie

Men erica, du är väl en ständig "dietare" du som bestämmer dig för att äta nyttigt då och då och får ångest för minsta kaka du stoppar i dig :P hehe. TOKFIA! :P

2010-01-24 @ 22:20:09
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahah!! :) Sen när såg du ut som en flodhäst då? Du födde ju barn för 7 månader sen!?!? Och det ser ju inte ut som du har varit med barn äns! En annan som bara har varit en elitare i soffpotatis ligan! Det känns bra och det ger en boost, jag märker att det händer nånting och då kan jag jobba utifrån det sen! :D Så har ju jag nyss kommit igång med träningen så då tar det lite tid att komma igång, och måltidsersättningen hjälper mig att gå ner några fler cenimeter:D

2010-01-24 @ 23:38:39
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: mum

vilken godbit;)))

2010-01-25 @ 21:22:33
Postat av: Emelie

Det är ett hus här i Born, men det har inte varit ut annonserat någonstans.. Fick reda på av en kompis att den här damen ville sälja :)

2010-01-26 @ 08:16:28
URL: http://Emel1e.blogspot.com
Postat av: Emelie

Aha är ni sugen på att flytta ni också?

2010-01-26 @ 09:35:48
URL: http://Emel1e.blogspot.com
Postat av: Emelie

haha så pass.. hoppas ni hittar något ni fastnar för då :)

2010-01-26 @ 15:04:28
URL: http://Emel1e.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0