Underbara helg!

Lördagen vart lika bra som jag räknat med.
Super kul.
Massa skoter åkning, korvgrillning och lekar på dagen.
Sen på kvällen vart de alkohol,tacos,spel och massa skratt och prat.
Är verkligen ett underbart gäng.

Söndagen va man lite sliten.
Åkte till mor och far och va med min underbara dotter.
Vart pizza och godis på kvällen.
Hur sönt som helst.

Idag tog jag lite sovmorgon.
A hade saknat Nelson så han gick upp med henne.
Sne vart de en promenad i soooolen.
Underbart!
Nelly är trött idag så hon sover igen nu upp i sängen.
Jag somna visst med henne med. :P

Idag blir de kanske ett Pumppass.
Blir iaf spinning.

Veckan:

Måndag :Promenad (Pump) och Spinning
Tisdag : Promenad,Pump
Onsdag: Promenad, Combat eller core
Torsdag : Promenad, fika med Malin och möte på arenen angående helgen
Fredag: Promenad,  börjar jobba  17.00 i baren på genrepet
Lördag : 12.00 börjar ja i baren då
Söndag : umgås med Nelly och Core och combat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0