Tisdag

Jahapp.
Snart är denna dag över också.
Började som vabligt med en promenad i morse.
Sjukt tråkigt att gå själv måste jag säga.
Men men. Va gör man inte.

Sen vart de iväg till Ica maxi i falun och storhandla massa mat.
Så skööönt när de är gjort.
Hitta även lite saker till köket.
Ljus och tulpanvas.
Jag bara älskar att ha tulpaner på bordet.!

Mina lampor kom idag också
En fick stå i köket och den andra i sovrummet.
Va två likadana.

PÅ kvällen vart de super god mat.
Kött,ris,pepparsås och sallad.
Sen kom mamma med en Semla,
så vart semla och kaffe efter.
MUMS!

NU sitter jag och laddar för PUMP!
OHYES!





Slänger in en bild på gohjärtat också som vart så trött av att handla! :P





Kommentarer
Postat av: Sasse

vilka schyssta lampor :)

2010-02-09 @ 20:26:17
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0