Seg,segare,segast

De är va jag känner mig idag.

Idag ahr de inte hänt mycket här.
Inte ens en promenad. :(

Nelly vakna klockan sju idag.
Va bara stiga upp.
Allt vart liksom fel redan där.
Då ville hon sova igen vid nio, och jag ville inte ut och gå då.
Fick väcka henne för en vända till BVC.
Stora tjejen väger nu 8800 gr och är typ 70 lång.

Sen vart de hem och fika lite för Nellys del.
Sen va de dax att fixa lunch.
Hemgjord fiskgratäng och potatis och så någon kall sås jag fixa ihop.
Gött va de iaf.
Nu sover tösen och jag har precis gjort mig en kopp kaffe.
Kanske hugger in på semlan som står i kylen med.
Har inte bestämt mig än.

Nå annat jag velar över idag är min träning.
Ska jag bara ta en promenad.?
Eller gyma med A?
Bodycombat?
Core?
Spinning?
eller bara ta de lungt?
Svårt val.

Känner att jag håller på att bli sjuk med, :(
Kliar liksom i halsen.

I helgen ska jag juh jobba på Arenan.
Kul ska de bli.
Återuppleva hur de är att vara bartender. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0