Så less!

Efter 1.5 timmes försöka att få Nelly att sov aupp i sängen ger jag upp.
Hon är trött.
Men precis när hon håller på att somna kastar hon sig och spottar ut nappen.
Kul tjej!
Så nu kan hon allt sitta i soffan och gnälla över att hon är trött.

Måste nästan komma på något att göra.
Jag blir galen.
Va typ bara hemma igår också
Jag hatar dom här dagarna.

Andreas har jour så han har övning måndag tisdag mellan typ 17-21
Sen direkt efter de har han natt mellan 22-06.
Så sover han stort sätt fram tills han ska på övning.
Men men.
De ger juh pengar.
Men jag blir galen!

Ne nu ska jag sluta gnälla.
Kanske klär på fröken envis och går ut en sväng.!

Men va ska vi göra ute?


Kommentarer
Postat av: TB

Otroligt positiva rubriker på de senaste två inläggen.

Inte så att du är uttråkad väl? :)

Se till att skaffa dig ett jobb så kan jag mer än gärna vara hemma och bli uttråkad (eller kanske rent av bara njuta av att slippa jobba) ett tag.

Tror jag och Nelly skulle kunna vara ett riktigt dream-team när det gäller att dampa loss hela dagarna.

2010-02-03 @ 00:51:55
Postat av: Anonym

Hehe ibland får han till det, då får man ta tillvara på dom stunderna.. Och påminna sig själv om det när dom inte är fullt lika romantiska :)

2010-02-04 @ 16:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0