Planer för detta..

HÅR?!
Jag har sån beslutångest va jag ska göra med mitt hår.
Först va jag sugen på att klippa upp de i bak och göra en snygg frisyr med lugg.
Men nu är jag helt plötsligt sugen på löshår.
Men vet inte om jag vill sätta i slingor eller om jag ska köra med clips.
Får forska lite i de. :P

Idag vart de promenad med Sasse.
Sen vart de en fika på hanssons med Ida,Emilia,Jonna,Sandra,Karin,Filippa och Nelly.
Trevligt värre.

Nu sover Nelly en sväng och jag sitter här.
har plockat ihop lite men så fort hon vaknar så åker allt fram igen!

Ne nu ska jag titta runt på lite olika frisyrer.
Nått måste göras!

Sötstina!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken superfin klänning! Är den från Lindex? Kostar?

2010-02-17 @ 18:32:25
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Sasse

Jag tycker du ska ha ditt hår som du har, det passar dig utmärkt ! :)

2010-02-17 @ 19:04:47
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0