Okej jag gör de.!

Jag har blivet utmanad, så lika bra att göra de.

Vad gjorde du för 10år sedan?

Ja vad gjorde jag.
Jag va typ 12 år.
Så jag trodde väll att jag va värsta coola tjejen,
kaxig,dryg osv osv.
Men trodde jag va störst bäst och vackrast.

Vad gjorde du för 1år sedan?

Ja enligt min blogg så va de en skitdag.
Va typ sjuk.
Hormornerna gjorde nog sitt.
För va inte alls för positiv.

Fem snacks du gillar

1. Lösviktsgodis
2. Mjölkchocklad
3. Sourcream chips (Ica`s)
4. Popcorn med pommeskrydda på.
5.Nötter

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL

Oj. Vilka av alla ska jag ta. haha

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR (MÅÅNG MILJONÄR)

1. Bygga ett eget hus och inreda.
2. Lösa lån och köpa saker till min familj.
3. Säkra mina barns framtid.
4. Köpa en varsin bil till mig och A
5.Resa

FEM DÅLIGA VANOR

1. Äter för mycket godis
2. Sitter för mycket vid datorn
3. Har typ väldigt kort stubin
4. Pratar först och tänker sen.
5. Pratar för mycket

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA

1.Umgås med min familj.
2. Träna
3. Umgås med vänner.
4. Äta

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA

Man ska aldrig säga aldrig

FAVORITLEKSAKER

1. Mobilen
2. Datorn
3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0