Men...

Vad jag är dålig på att uppdatera, men bättre sent än aldrig. :P

Vad har hänt på sista tiden?
HAr vart iväg och dansa Zumba.
Superkul,men va grymt svårt.
Men får man bara in tekniken kommer de nog bli super bra.

Har vart och fikat i Sandviken med dom bästa.
Malin,Fia,Emma och Sofie.
Myyyysss.

Igår bjöd jag Hoforsgirlsen på fika.
Annanaspaj och vaniljglass :P
Lika trevligt som alltid.

Nått som är mindre trevligt är att Nelly sover super dåligt på nätterna och vaknar super tidigt på morgon.
Men antar att allt är som de ska :P
Stora tjejen har nu fått 5 tänder.
Något hon också fått är nå utslag på hela ryggen.
Nu sprider de sig ut på magen också.
Lena kom igår och kolla på de och ringde rådgivningen.
Blir de värre får vi åka in med henne till doktorn.
Men de ser ut som de ska vara något hon ätt som orsakat de.

Idag hade vi tänkte åkt till Parkbadet och plaska lite, men vet nu inte hur vi ska göra.
Eftersom Nelly har sina utslag.
Annars kanske de blir en tur till valbo. :p

Mot kvällen bjuder mamma och pappa på potatisgratäng och rostbiff.
Samt sallad och bröd.:P
Sen ska juh tjejerna i viken träffas och dricka lite.
Är såååå sugen,men känns som de har blivet mycket nu på sista tiden.
Får dåligt samvete mot A.
Men vi får se helt enkelt.
Va juh evigheter sen man tog ett glas med dom.

HAr fått min bikini från Hm och jag ÄLSKAR den.
Färgen är super och den satt helt okej.
Men ni får ingen bild :P
Så bra satt den inte.
Kanske om jag får en ny kropp inom kort.

Ne nu ska jag kyssa sönder min dotter.....


Kommentarer
Postat av: kentAA

Andreas då, fick han inga nya speedisar till sommaren?

2010-02-27 @ 20:27:06
URL: http://kentAA.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hur var bikinin i storlek? Normal/mindre/större?

2010-02-28 @ 22:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0