Hoppas på en toppen dag!

De är vad jag gör för morgondagen.
Uppstigning rätt tidigt.
Ska åka till Torsåker och lämna Nelly och hämta skotern.
Så måste jag köra den till barkhyttan.
Och de kan ta sin lilla tid.
I barkhyttan blir de skoteråkning med laget.
Syskorna Landström står för de mesta så jag vet inte vad som händer.
Sen blir de hem och pussas med Nelson och göra sig klar ,
sen är de dax för alkohol och tacos på västravillagatan 56.
Hoppas på en toppen dag/kväll.
Men kan inte bli annat med detta gäng.

Idag har de inte hänt allt för mycket.
Vart promenad och sen lunch på hanssons.
Sen iväg och sola lite.
Hann med ett spinningpass också.
Sen vart de ner på hallen och kika lite match.
Kanske va en del ändå.
Men de känns inte som de.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan!

Ha en bra helg allesammans.!


Kommentarer
Postat av: CC

fina bilder...hoppas på Hofors som

motståndare framöver.



2010-02-06 @ 03:45:21
URL: http://www.youtube.com/watch?v=W4c5vbBUvOU
Postat av: CC

hofors har stående inbjudan bör påpekas.aktuellt bildklipp är ifrån idag/inatt...3000 sammanlagt.8000 den 26e.



kom igen nu,visa lite stake i hofors.våga möta oss.

2010-02-06 @ 03:47:04
Postat av: CC

våran korta historia och jag och vi vill möta Hofors!

Postat av: CC

Hovet och en klack på 5000 i div4 i hockey.



snart så!

Postat av: CC

SKÄMMIGT TILL TUSEN ATT GÖRA FLER INLÄGG MEN SÄGER SOM DU BORDE SÄGA TILL DINA "VÄNNER" I HOFORS.



Alexander Skaarsgård ger 100 000 direkt och säger "Hammarby är min äskarinna och jag vill inte se henne lida"...



kom igen och trotsa! läs länken och kolla oss.Tror inte någon vill sätta något emot oss just nu.

2010-02-06 @ 04:48:57
URL: http://www.hammarbysvanner.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0