1 Februari 2010..

Sitter här med ett glas svartvinbärssaft.
Gott!
HAr precis kommit hem från affären.
Nelly sover ute i vagnen. (Om de va någon som undra va hon gjorde)
Vet inte alls va som händer nu.
Funderar om jag ska köra ett dubbelpass idag med träning.
Pump och sen spinning.
Kan juh behöas efter helgen :P

Va på match igår och kolla.
Riktigt bra.
Därför de är så synd med oavgjort.
Men dom kämpa bra.

Idag när jag tog morgonpromenaden höll jag på att dö.
Shiit va drygt de va att gå oplogat.
Haha *
Men men då tar de bättre.
Får tänka så.

Åh nu vakna Skruttan
A fick gå ut och henne.
Men hon har juh iaf sovit 15 min.
Hon är hopplös med sömn nu.
Men hon är aptrött.
Men men!


Kommentarer
Postat av: sofie

Ja, om man har Tid och Ork att träna och gå flera timmar om dagen så funkar de väl också men de har/gör Inte jag :P

Här är de snabba kilon bort som gäller :P haha

2010-02-01 @ 21:36:32
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0