Men shiiiit ...

Är de konstigt att man är rädd för att bli tjock...
Sitter och kollar på biggest looser...
Fyyyyy faaan vilken skillnad de är på dom efter 18 veckor...
Inte ens samma personer liksom...
Dom är juh för fan snygg..
(Efter dom gått ner)
Helt sjukt....
Stoooor applåd till dom...
Jag tänkte äta godis och ostkrokar men jag skippar de ikväll...
Hahah ...
Ja hinner faaan aldrig träna mer..SUCK!
Stooor applåd till mig som fått Nelly att somna redan..
30 min tog de...
I SIN SÄNG!
Jag är stooolt..
Får se hur länge hon sover , men hon somna iaf i sin säng :P

Kommentarer
Postat av: En tjock

Det är inte alls konstigt att du är rädd att bli tjock. De flesta människor drömmer knappast om att bli överviktiga. Delvis på grund av att man vet om föraktet som riktas mot överviktiga. Delvis för att man är "ful" som tjock, men också på grund av praktiska och hälsoskäl. Så, du är inte mer än människa. Alla är rädd för att råka ut för något. Personligen är jag mer rädd för att bli handikappad än att fortsätta vara tjock. Men vi är alla olika.

2010-12-08 @ 09:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0