Lugg...

Yes.. Jag gjorde de.
NU har jag lugg och en kortare page :P
Vet inte om jag är nöjd eller inte.
Men tror de.
MEn jag blir juuuu så dålig på kort så har gett upp de dära med att lägga upp en bild..
Kanske kommer en till kvällen eller imorgon när jag fixat till mig eftersom jag ska på julbord då!
Den som lever får se.
HAr precis ätit tacos .
Vart en sen lunch/frukost och en tidig midddag :)
Snart kommer mamma förbi på liite kaffe och saffransbulle :)
Andreas han ska på julbord så vi får tillbringa kvällen själva!
HA de!

Kommentarer
Postat av: sofie

Åh jag är också sugen på att klippa lugg för jag vill ha en förändring men ändå inte, är så drygt att spara ut ju :P

2010-12-01 @ 16:19:01
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0