Fredag ...

Fick liite längre sovmorgon idag, men är galet trött .
men har bara mig själv att skylla för de.
Men va gör de om 100 år .
Igår va jag och spela korpinnebandy, och hur kul va inte e??
Hur kul som helst .
De blir nog fler gånger. :)
Dock har jag liite ont när jag sitter för har en blåröd boll på baksida lår .
Men jag överlevde träningen och jag grät inte så jag är nöjd :)
Idag är de Fredag .
De blir frukost på Hansson för vår del sen vet jag inte alls va dagen erbjuder.
Blir nog spinning idag iaf.
Kan jag behöva.
Ne nu måste jag göra liiite nytta ...

Kommentarer
Postat av: Mamma till E

God morgon på re.

Hur gör du för att ha så mycket energi. :D

Är det träningen som gör att du orkar, eller envishet?

För min energinivå ligger på -100.

O då sover min dotter mellan 19.30- 07.00.

Så hur gör du för att orka träna, jobba o andas. ;-)

Har du nå tips till mig?

Ha en bra dag.

Va rädd om dig.

2010-12-10 @ 09:38:14
Postat av: mum

Vilken fin fot, vems är det hoppas på svar kramelikram;))

2010-12-10 @ 14:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0