En bra lördag !

Vart en bra lördag.
Hann med ett functional moves pass..
Så jäkla underbart.
Är väll kanske inte skit jobbigt när man utför de men shiiit vilken träningsvärk jag vet att jag kommer få.
Efter de åkte jag hem och hämta Vilde i vagnen och gick ut på långpromenad.
Va nog ute över timmen..
Så sköööönt.
Mini är hos mormor och morfar och ska sova där,
eftersom ja ska ut och jobba extra imorgon.
06-14, bara ett 8 timmarsskift .
Tiden kommer juh bara springa iväg..
Nu sitter jag i soffan i min pyjamas och kollar på så mycket bättre. :)
Men allvarligt..
Jag tycker Christer är såååå jävla dryg.
Jag fattar inte ...
TVI
Men Dileva är juh en klass för sig ..
Petra och Petter förgyller programet :)

Kommentarer
Postat av: Marie.

Träningvärk?? Jag är typ bortdomnad för jag har så ont! Härregud va de där tog bra =)

2010-12-13 @ 11:26:11
URL: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0