Vilde!

Igår va jag på BB i flera timmar.
Va och hälsa på Madde och Tomas och Lille Vilde.
Åh gud så liiiten och så söt.
Kan inte fatta att nelly också varit sådär liten.
Mys...
Stort grattis iaf.

Har vll inte hänt så himla mycket på sista tiden.
Skit väder är va de är.
Jooo vi har ju varit på Winnerbäck..
Vilken kväll..
Vilken Kille..
Han är grym alltså live.
Han behöver bara börja så sjunger alla hans låtar!
Stämmning.

Nu ska jag göra mig klar för att åka till viken och tjattra med Malin och Sofie...
KUL!

Och en sak till!
REsan till Turkiet är betald och klar.!
YESSS!








Kommentarer
Postat av: katrin

oj, vad jag ser ofräsch ut. syns att jag har gråtit hela dagen

2010-08-03 @ 19:44:54
URL: http://katrin.kjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0