Torsåker

Just nu har jag och Nelly flyttat till mamma och pappa i torsåker.
Anderas har jour och jag har två eftermiddagar och två nätter innnan jag blir ledig.
Så.. Tusen tack för vi för bo här och att Nelly får vara med er medans jag jobbar.

Har väll inte hänt allt för mycket sen sist.
Jag har änligen köpt min mobil.
vart telia abonnemang på den.
Som jag hade svårt att välja.
Men vart en Xperia.
Än så länge är jag nöjd.



Idag är de eftermiddags jobb som gäller.
tycker fakitskt de är helt okej.
För jag gillar mina arbetskamrater.. :)
idag är de 25 dagar kvar tills vi åker till Turkland. GRYMT.

Hitta lite bilder på Evens dator. :p
Se och njut. :) haha!

En mörkhårig nelly på crusing i falun!





Äh hon hade inge roliga bilder..
Dom måste ligga på den andra datorn.

Nu ska jag göra lite nytta ..
Nelly somna precis.. :)

På onsdag ska jag klippa mig!!!


Kommentarer
Postat av: Malin Färnström (fd Dahlberg)

Kikade förbi o ser att ni ska till Turkiet om 25 dagar. Vart i Turkiet ska ni? Vi åker till Alanya 11sep ;) Ha det!

2010-08-16 @ 13:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0