Fyyyy faaaan........

Jag blir så himla ledsen..
Jag gråter, jag dööör.
OM 20 min så börjar spinningen.
Jag kommer inte kunna gå.
Jag har fått sån jäkla hosta.
Jag funderar verkligen på att gå ändå, men de är säkert inte värt de.
Om jag går så slipper jag ha sååå dåligt samvete för att jag inte träna.
Kan de vara så farligt med lite hosta??
Är de värt denna jävla känsla att inte träna.??
Ne de är fan inte de.
Jag får som panik inom mig.
Jag mår inte bra om jag inte tränar.
Eftersom veckan som gått vart en kass vecka med träning pga jobb,sömn osv osv osv så känns detta tungt.
Jag skulle ha en gris vecka...
Men men..
Jag får tänka på vad jag stoppar i munnen istället.
Men de kommer bli jobbigt..


Faaaan JAG VILL TRÄNA!
Är de så farligt med hosta???


Kommentarer
Postat av: sanna

frågan är ju hur hälsosamt det är att få sådan ångest av att inte träna? det kan ju gå riktigt illa och du har barn så... tänk efter en gång till. det är inte normalt att få sådan ångest vet du... det verkar som att du blivit beroende nästan... lagom är bäst// fettogrannen ;)

2010-08-22 @ 17:18:26
URL: http://www.metrobloggen.se/sansan
Postat av: MUM

Och hörru tänk på alla dom som du smittar, försök att bli frisk.

2010-08-22 @ 17:59:29
Postat av: Anonym

Låter som det börjar gå lite över styr tycker jag :/

2010-08-22 @ 20:26:31
Postat av: Helena

Håller absolut med föregående inlägg! Du verkar vara helt besatt av träning och din vikt...kanske dags att försöka ändra på det beteendet.Bådar inte gott för din dotter som ska växa upp med detta.Jag vet ju att du är absolut INTE tjock!!! Sen kan man självklart träna för att må bra men som sagt i ditt fall tycks det ha gått lite för långt åtminstone i mina ögon.Hoppas du kan hitta en bra balans mellan ditt mående och din träning!

2010-08-23 @ 17:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0