Påsk...

Så nu är snart påsken över.
Och åter igen så har jag ätit på tok för mycket.
Men men.
De är bara påsk en gång om året och tur är väll de.

Idag ska vi hem till Lena på lite mat.

Skärtorsdagen vart de mat och alkohol hos Sandra och Mattias.
Vart även en sväng till folkan men de skulle jag LÄTT klarat mig utan.
På långfredagen vart de kalas hos Andreas lillebror Jonas som fyllde 18.
Massa gott fikabröd.
Påskafton va de mat hos mor och far.
Påskbord. HUr gått är inte de.?
Igår va vi hem till farmor och åt stek,sås och potatís.
Sååå gott.
Idag ska vi som sagt hem till lena på mat. :P
är så sköönt all slippa laga mat alltså.

Idag ska jag även spela fotbollsmatch. Vet itne varför jag gör de för jag är verkligen klappkass på fotboll.
Men anatar att jag tycker de ska bli kul.

Äh ha r fan ingen vettigt att skriva!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker du var duktig ! :)

2010-04-05 @ 19:48:17
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Tycker ni var duktig båda två! :)

2010-04-05 @ 21:07:03
URL: http://sjostrandemma.blogg.se/
Postat av: Marie

Tyckte ni var jätte duktiga alla tre extra plus till Emma som gjorde måååååååååååååååål!!

2010-04-06 @ 15:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0