Kass..

Dålig uppdatering ..
Jag vet...

Idag va ingen bra dag..
Vakna inatt med jordens huvudvärk, ville typ bara dö.
Har suttit i hela dag.
Fy faaaan...

Har inte så mycket att komma med.
Känner mig typ tom men ändå inte.
Vill så mycket men går ändå inte...

Nelly är inne i en drygperiod.
Vet inte va jag ska ta mig till.
Jag okar inte hur mycket som helst.
Undra om jag verkligen visste vad barn innebar :)
Uppfostran? Sätta gränser?

Idag bär vi skulle äta fick Nelly exakt samma mat som oss men hon skulle abslut äta från min tallrik.
Men jag vägra.
Visa henne att hon hade lika mat.
Hon grina skrek kasta saker.
Tillslut så strunta ja i henna.
Ställde tallriken vid henne, hon tar tag i den och börja äta själv.
De va de som va felet.
Där satt hon och åt ett riskorn i taget, gissa om de tog tid.

Sen ska man bära henne vart hon pekar.
Helst ska man stå i fönstret men vem har tid att stå där hela dagarna då??

En tjej som vet va  hon vill.
Go natt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hon brås väl på sin mor :)

2010-04-21 @ 22:05:39
URL: http://sjostrandemma.blogg.se/
Postat av: malin

Haha! Förlåt Erica, men jag tror Sandra har rätt där :)



Tack för den fina kommentaren sötsnöre :)

2010-04-21 @ 22:12:11
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Cirillo

Vet inte om det var du elle rjag som skickade smset.Men du lär väl fatta att Sandra har gjort något utöver det vanliga för att utsättas för detta hat.Att vara tillsammans med en kille samtidigt som mig glömms ej.Sedan att hon gillar just idag är jag stark är ett skämt,hon är en sådan sjukt svag tjej.detta handlar inte om Hammarby,men kolla detta klipp ifrån i tisdags innan du tar bort detta inlägg.Detta är äkta.hon är en sjuk hora.Vi gör det äkta.

2010-04-24 @ 17:41:45
URL: http://www.youtube.com/watch?v=WA4Zm-SEH_c
Postat av: Cirillo

edit,klart jag menar att jag inte vet som skickade smsert.svarade ju mammaknullare så borde varit Mattias,han som ligger med sina polares morsor.

2010-04-25 @ 14:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0