Fylla år...

DE här med att fylla år är inte så jäkla underbart .
Fan en stress hela tiden.
HInner knappt med.
De tråkiga är att JAG inte hinner färga mitt hår eller gå och sola.
Men men.
Och pengar.
Shiiit va de går pengar.
Sen missar jag hela Orken också.
Men men.
Finns mycket positivt med.
Men just nu är de bara neg för att jag är så himla stressad inom mig.
Men snart är de över..

Tänker åka och köra ett spinningpass snart iaf.
Rensa huvudet.
Jag är så nära och börja gråta hela tiden.
Helt sjukt.

Men ska bli kul imorgon kväll.
Lite partiiie :p

Ne nu måste jag grejja innan jag ska iväg.

Åh hur har jag planerat då.
Andreas jobbar till två och jag har bjudit hit alla till två.
TUr jag har en snäll granne alltså!
HOppas hon vill hjälpa mig lite imorgon också även fast de är orken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0