Taggad!

Önskar jag att jag va för match.
Men just nu är jag tyvärr inte de.
Vet varken med vem,vart heller hur man ska spela.
Bättre när säsongen är igång och man fått tränat ihop sig med sin kedja och man vet hur man funkar.
Då är de så otroligt mycket roligare att spela.
Sen att matchen är i gävle gör inte saken bättre.
Samling 13.45 och matchen börjar 16.00.
Blir borta hela dagen från min lilla tjej.
Sen blir de tacos hos mamma så då kommer hon iaf vara vaken längre idag.!

Gårdagen va väldigt trevlig.
Vart två varv runt hammardammen, lite gym och sen sola.
Väldigt sköönt.
Sen vart de grilla på kvällen som sagt med Sandra och Mattias
Så vart de till att kolla på fotboll.
Vilken kille ZLATAN! :)

Jag och Sandra har otroligt planer för en sak längre fram i framtiden.
Vad de är får ni se senare. :)
Hoppas på de bästa iaf!

Guuuud va jag älskar min lilla tös!
Hon är helt klart de bästa.

Imorgon är de sprut dax för Nelly!
Och de gillar jag verkligen inte.
Kommer göra så ont i mig när hon blir ledsen .
Jag är sjukt spruträdd iaf.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Erica du behöver inte vara med på matchen, och vi kan käka hos dig om det passar bättre samt Det är bra om du är med Nelly imorgon, du ska inte hålla i henne bara trösta henne efteråt och det kommer att gå jättebra.

2009-09-06 @ 12:19:19
Postat av: Erica

Jag vill spela matchen. Och de kommer gå bra imorgon

2009-09-06 @ 13:00:10
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0