Tackar Nelly Jönsson...

Nu sitter jag och andreas och äter frukost.
Lill-fröken har somnat i sin vagn igen.
Gav Nelly mat i morse som vanligt i vår säng,
sen vart de dax att rapa.
Lägger upp henne på axeln och klappar i rumpan.
SPLASH hör jag, och jag känner hur varmt de blir över hela min kropp
DE kommer bara mer och mer.
Shiit all mat kom typ upp igen.
Hela jag va full och Nelly hade överallt så va bara stiga upp och duscha..
Tänkte bädda rent men när jag sliter bort lakanet är de lika blött under så va bara till att stiga upp.
Förstår inte.. Jag tycker hon ätit så dåligt nu i några dagar och bara kräks.
Nu kräktes hon juh verkligen upp allt.
SÅ nu vet ni de med också.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på.
Tänkte gå ut och gå med Sandra och Katrin, men får se hur Nelly gör.
Hon kommer säkert vakna runt tio och vara hungrig eftersom hon inte har något i magen.
Va till Valbo igår och köpte lite nya kläder till fröken.
Eftersom hon kräks/dreglar så himla mycket nu.
Vart fem dregelhalsdukar också.
Skruva up hyllan på hennes rum igår också.
Är verkligen nöjd med hennes rum nu.

Förra veckan kunde jag inte träna onsdag torsdag för jag fick ont efter måndags träningen.
Va gör jag igår..Jo jag tränar exakt lika som förra måndagen och va händer??!!
Jo precis har haft ont hela natten.. Kanske ska ta de lite lungt med fysen.
JO TACK jag vet.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken sötnos puss,puss, grand mum

2009-09-01 @ 15:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0