Planering..

Idag kommer Sandra hit.
Då blir de planering på högsta nivå.
Gud så trevligt.

Nelly va så ledsen så ledsen igår.
Vart mycket bättre efter hon fått sovit ett tag.
Mammas hjärta.
Gör så ont i mig när hon är sådär ledsen.
Febern steg på kvällen så hon fick en alvedon sen somna hon.
Idag är hon på bättre humör.
Men febern är kvar.

Håller på med mat nu.
Ris, kassler och bea.
Om de va någon som ville veta.

När jag tänkte blogga hade jag massa att skirva om,
men sen kom massa saker emellan och nu har jag glömt de.

Ikväll är de löpning och innebandy träning som gäller.
Som vanligt med andra ord.

Eh jag vet inte va jag ska skriva så varför ska jag skriva

Hej Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte för att ja vill läggqa mig i eller så. men ja tror itne man ska ge små barn alvedon / ipren osv. kolla upp det där. kram

2009-09-11 @ 01:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0