Orka..

Jag är sååå otroligt trött och seg i benen ska jag be om att få tala om.
De är verkligen hur sjukt som helst.
Blir nog för mycket med en massa innebandyträningar.
Helt ärligt tror jag fakitskt de inte ger något att spela varje dag.
För man blir allmänt seg i kroppen och kan inte ta i .
Nu kan jag bara tala för mig själv men jag orkar verkliigen inte ta i som jag vill/borde.
Visst de är bra med månda träningar i veckan för om någon inte kan träna den ena dagen så kan den kanske den andra. Men en annan då som kan varje gång typ.
Va ska man då hitta på för anledning till att inte träna.
Blir en ond cirkel.
Kan man träna vill man juh.
Men sen va man presterar är en annan femma.

Idag börja idol.
Vilka stolpskott de finns alltså.
Tror dom på fullaste allvar att dom är bra.
Och va är de för föräldrar som uppmuntrar dom till att söka..
Kan inte Nelly sjunga tänker ja inte säga att hon kan de.
Hahah hård men rättvis.

Fan om jag orkade baka så skulle jag göra de.
Sen trycka i mig det på engång..
Ja för de skulle ja!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0