Innebandy!

Jaha så va helgen över.
Denna helg har gått åt till att lira innebandy.
Men vill heslt glömma denna helg.
va på cup i falun och gick väll inte som de borde gått.
Men men.
DM nästa helg så nya tag tills dess.

Idag Har man inte gjort allt för mycket.
Vart en promenad med Nelly, Katta och Filippa på morgon.
Sen vart de en sväng till ica, hem och laga mat och nu sitter man här.
Ska väll gå och hälsa på mammas farmor stina sen när mamma slutar
Sen blir de till att gå ner och kolla på innebandyträningen.
Jag pallar verkligen itne att träna idag så då tänker jag inte göra de.
Kroppen bara skriker att den inte orkar och är väll inte så konstigt eftersom de blivet innebandy stort sett varje dag nu i en veckas tid och den här veckan är lika.
Man måste få vila lite också.
Va juh typ inte många veckor sen man va gravid. :P

Om man ska orka ta tag i något här hemma nu medans skruttan sover.
men verkar inte som de händer så mycket på den fronten.
Men men ingen annan lär juh göra de åt mig så de lär juh ligga kvar tills jag tar rätt på de. :P

Har inte så mycket vettigt att komma med känner ja.
Som vanligt med andra ord.
Nu ska jag kika runt i andra bloggar.

Ha de!


Kommentarer
Postat av: TB

När fick du svart bälte i positivitet då? ;P

2009-09-14 @ 13:31:51
Postat av: madde

JA! nu är det du som tar det lugnt! Hör du det!

2009-09-14 @ 18:47:38
URL: http://maddehallstensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0