Gud i skruven..

Vad jag är nöjd med mig själv..
Idag har jag vart ute och sprungit två varv runt hammardammen.
Så jäkla stolt.
De bästa va att de gick så lätt.
Jag är i chock att jag kunde ha så bra tempo andra varvet och även öka.
Känns otroligt bra.
Eftersom för 14 veckor sen va jag gravid och såg ut som en köttbulle.


Idag blir de grillning med Sandra och Mattias.
Trevligt värre.! :P

Imorgon är de match som gäller.
Tråkigt är bara att den åter är i gävle.
Hade hoppats på hemmamatch men men..

Undra va man ska hitta på nu för att fördriva tiden till sandra och dom kommer..
Pussa sönder mitt älskade barn kanske.. :P
Nu har hon bajsat så nu är hon som en ny människa..
Bara så ni vet.:)

Vecka 41



Vecka 37


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken pojkmage du hade:))))))

2009-09-05 @ 15:19:29
Postat av: Erica

Jo..! Jag va typ säker på att de va en pojke. Både på mage och hjärtljud. Men icke sa nicke. :P Nelly kanske ne pojkflicka. :)

2009-09-05 @ 15:22:10
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0