Funderar

Sitter här och funderar om jag ska nu eller om jag ska vänta till 10.30 och gå med Sandra och Katrin.
Svårt val va?
Är mycket trevligare att gå med sällskap. Men Nelly sover nu i sin vagn sen en stund tillbaka och de är mycket skönare att gå när hon sover i vagnen.
Andreas sover än han. Så han vill nog inte alls följa med.

Idag blir de iaf träning. Sen har herrarna match efter.
Funderar om jag ska stanna och kolla på den.
Men Andreas jobbar em så Nelly måste vara med då och hon brukar somna runt 19-20 och matchen börjar 19.15.
Får klura lite på de med.
FUnderar också om jag ska passa på att sola efter träningen när jag har barnvakt.
Mamma ska ha skruttan medans jag tränar. :P

Åhhh.. Ne de blir nog till att gå nu så jag hinner laga lite lunch innan Andreas ska till jobbet.
Idag blir de fisk och potatis. MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0