Cup..

I helgen är de cup i Falun som gäller.
Först matchen idag klockan 17.00 .
Synd att de fattas lite folk bara.
Men de är som de är, kanske en annan får spela mer. :)
Se de från de positiva.

Jag är trött som ja jag vet inte vad.
Ska inte gnälla men Nelly vaknar rätt ofta på nätterna.
Eller vaknar vet jag inte heller om hon gör men hon för ett himla liv.
Jag behöver inte ta upp henne eller något men man vaknar juh .
Har tagit in henne på vårt rum igen.
För jag är lat och orkar itne springa 70000 gånger per natt.
Sen tar de ett tag att somna om också.

Jag är allmänt nere.
Depp.
Trött.
Less.
Rastlös.
ja allt man kan vara.
Varför är de så?
Ska inte jag vara världens gladaste.
Jag har en sambo,dotter,tak över huvudet,en bra hälsa med mera.
Men men ...
Jag vet vad de är som saknas.
Som betynger mig.
Men varken orkar eller vill skriva de här.
Är som de är.

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Gabb

Hörru jönns det tycker jag låter jätte trevligt ;D KL 13 på onsdag då ;D

2009-09-11 @ 12:40:37
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: sofie

Man kan inte alltid vara på topp o må som en klocka trots att man har det bra med karl,barn, hem o allt va det är..du har samma rätt som alla andra att känna dig nere emellanåt, kom i håg det o ta hand om dig!

2009-09-13 @ 10:02:59
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0