Blivande mamma..

Idag får jag smaka på hur de kan vara att ha ett gnälligt barn.
Nelly vakna idag vid sex, hon brukar somna om men inte idag inte.
Vart en promenad om Katrin och Sandra,
vägra somna till en början men tillslut så.
Sen när hon vaknar har hon lika gnällig.
De dryga med de äratt jag vet att något inte stämmer eftersom hon inte brukar vara såhär.
Nu har hon fått mat och jag hoppades hon skulle bli sitt vanliga jag men inte.
Inget blir bra.
Men jag kämpar på.
Nu ligger hon på soffan med sin bumbelbee för ansikte och gnäller emd jämna mellanrum.
Ska nog kolla om hon behöver sova mer.

Idag händer de inte mycket.
Så är de någon som vill ses över en fika så kan jag!
Grymt tråkigt har jag iaf.
men kul att dricka kaffe själv..

Ne nu ska jag ta tag i lillfröken!


Kommentarer
Postat av: sofie

Tänder på G kanske?

2009-09-05 @ 08:07:19
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0