Ursäkta...

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min otroligt dåliga uppdatering,
Har haft fullt upp i veckan.
Dop, jobb, vardagen osv osv osv.
Har haft sjukt mycket att stå i.

Nu är de äntligen söndag kväll och man har jobbat färdigt för denna gången.
Nelly sover redan

Blir till en skön kväll i soffan men ensam mamma söker och en godisskål.


Tack Mamma och Pappa som hjälpt till otroligt mycket med dopet.
Stort tack.

Tack alla som kom.
Ni får gärna skicka bilder till :
[email protected]
Hann juh itne knäppa några själv.

Lägger upp dom få jag har imorgon kanske!

Hej!


Kommentarer
Postat av: Chriz

Jag måste seriöst skicka ett helt öppet mess om mitt senaste här.



Jag ber faktiskt heöt seriöst om ursäkt för mitt senaste här,det var oerhört lågt av mig att skriva skit om dig som Sandra har berättat.



Det är inte du som ska komma i kläm pga detta.Det var ett övertramp och det håller jag med om.

2009-10-19 @ 05:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0