Nelly sover...

Igår somna lilltösa runt 19.00,
och vet ni vad.
HON SOVER ÄN.
KLockan är nu 10.48 och hon har inte slagit upp sina blå än.

Jag har inte så mycket att blogg om just nu känner ja.
Dagarna se ganska lika ut.
Fast igår va jag in på Arenan och jobba.
Trivs mycket bra med folket jag jobbar med där inne.
Så de känns otroligt bra.

Idag händer de väll inte allt för mycket här.
Andreas är ledig .
Ska väll försöka städa lite.
Tvätta lite.
Sen blir de träning till kvällen.

Imorgon blir de till att åka till valbo.
Andreas vill de.
Så då måste man passa på.
Sen på kvällen ska vi på Hoåns brygga.
Kommer bli toppen.
Nelly ska spendera kvälen med gudmor och moster.

Ne nu ska jag styra upp lite för lunchen och lite till lill ligisten innan hon vaknar!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jösses vad skönt :P Att hon klarar sig utan mat så länge, William hade hungrat ihjäl :P haha-

2009-10-23 @ 10:57:13
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0