Helt slut

Ligger helt slut här på soffan.
Precis ätit lite tacolasange.
Funderar  starkt på att gå och sova.
Jag får inte titta på idol för andreas, för de tycker HAN är dåligt.
Men han får välja att vi ska kolla på south park. Kul kille.

Idag har vart en lång dag.
Morgonsim va kanske hur skööönt som helst baraman kom upp när klockan ringde klockan 06.00 .
Sen bar de av till Storvik för att klippa sig.
Känns otroligt bra med nya frippan.
Sen vart de en vända i grillen sen va de dax för seriepremiär.
Har inget att säga om den.
Säger jag inget har jag inget sagt.

Imorgon ska vi gå och bada med Nelson.
Har blivet sån skillnad på henne bara på några gpånger att bada med henne.
Går inte att ha henne i sin badbalja nå mer nu iaf.
Hon är som ett vilddjur i vattnet. :)
Gofisen.

Ne nu ska jag skälla lite över tvvalet.

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Klein

gotjejen då =)

2009-10-03 @ 12:14:11
Postat av: Chriz

Nice att du jobbar på World Cup...ska bli kul.Så får du se spelaren jag betalar 2000:-/mån (PAtrik Nilsson).

känns det ännu roligare för dig att jag vill minnas att Sandris under våran tid berättade för mig om att hon nästan kräktes över dina stora vårtgårdar?sorry,slag under bältet men Sandra har djävltas med mig.

2009-10-04 @ 00:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0