Aktiv..

Är man juh inte med att uppdatera bloggen.
Gnäller på alla andra som inte gör de,
men är inte ett dugg bättre själv .
Även solen har fläckar. :)

Sista tiden har jag inte gjort allt för mycket på.
Men har hunnit med en utgång i viken iaf.
och som vi dansa.
Va helt okej.
Mina flickor är underbara.

Idag ringde klockan 06.00.
Begav mig till HH för morgonsim.
Otroligt skööönt.
Kom hem, gav Nelly lite mat och busa lite sen vart de en promenad med Sandra.
Så skööönt när de är lite kyligt i luften och solen skiner.

Får se va resten av dagen har att erbjuda.
Kanske går och badar med Nelson på HH.
Sen är de innabandyträning som gäller.
Om jag hittar någon barnvakt vill säga.

Nu ska man klura på va man ska äta till lunch.
Tänk att de alltid ska vara så svårt.!
SUCK!



      


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej vi badade bara hemma :) Men jag tycker att vi ska ta tag i och gå och bada på hallen nån dag!

2009-10-08 @ 12:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0