Snö...

Idag när man drog upp gardinen så va de vitt ute.
Myyyyys..

De fira jag med att gå till tvättstugan.
Är så himla skönt att ha tvättat färdigt på morgon.

Idag ska jag och Nelson bege oss in till Viken för en fika med dom bästa sandvikensborna.
(Bästa hoforsborna är juh såklart Katrin, Sandra och Emma. Dom får man inte heller glömma)
Nelson och William ska få en liten dejt dom med.
Även fast Nelly inte får dejta för sin pappa.

Jag fattar inte Nelly sitter i sin gå stol och typ stirrar i vägen och tokskrattar.
Hur kul kan de vara liksom. :P

Ska försöka lära mig hur man lägger upp filmklipp i bloggen.
Men de återstår att se om jag lyckas.

Nu ska jag börja göra mig klar för den dagliga promenaden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0