Dålig uppdatering..

Mycket dålig uppdatering av Erica Jönsson nu på sista tiden.
Jag tänker inte lova att jag ska bättra mig heller, för de kan jag inte så för att göra.

Maskeraden är nu avklarad.
Hur bra vart den inte då?
Jo hur bra som helst.

Måste dock påpeka att jag är väldigt besviken på folk som inte kom.
Så när vissa kom fick man höra "men har inte hon hört av sig till er"
Jag blir så besviken på människor som först säger en sak sen helt plötsligt ändrar sig.
HALLÅ man kan väll iaf höra av sig.
Sen kan man väll inte höra av sig när festen redan börjat.??
Men man hörde iaf av sig.
Vissa andra har jag itne hört ett ord från.
Här står man och planerar och betalar så kommer inte folk som sagt att man ska komma.
Eller så planerar man en egen fest fast man sagt att man ska komma sen hör man itne av sig.
Jaja Hur som helst.
DÅLIG STIL.
Men de va deras förlust.
De va grymt kul att så många som kom och rätt folk kom :P
Och alla hade gjort de jätte bra med kläderna.

Idag har ja och Nelson och Even vart och badat.
Myyys
Nu sover hon ute i vagnen.

Blir väll till att träna ikväll.
Men vart är motivationen?
Kanske börjar tröttna för de känns som allt man gör blir fel.
Spelar ingen roll hur man gör heller.
Men men ska bita ihop och gå till träningen och bara träna och inge mer.

Hej hej!

Klagoblogg idag!
JAJJEMEN!


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller helt och hållet med angående halloween festen..

Några knapptryck på telen och informera att man inte kommer kan inte vara så förbaskat svårt!



Men tack för en trevlans fest!



:)

2009-11-02 @ 22:59:48
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: erica

Tack själv gumman. Va otroligt kul att du kom. :p

2009-11-03 @ 09:07:54
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om rätt folk redan var på plats varför då skicka ut inbjudningar till oss andra som inte kom? Kan du inte ta att folk tackar nej så tycker jag att du inte ska styra upp nå mer fester i fortsättningen. Allt kretsar faktiskt bara inte runt dig.

2009-11-03 @ 18:42:07
Postat av: Malin

Till dig anonyma, det var inte det, det hela handlade om. Utan att om man änmält sig för att komma och sedan får förhinder så är det inte svårt att informera detta?! Självklart blir man väl besviken om folk som sagt att dom kommer, inte kommer och talar om det för värdinnan? Då känns det inte så kul att försöka planera fler fester eftersom man inte kan lite på att dom "anmälda" iaf inte kommer? Har jag fel så rätta mig gärna??



Och dom som informerade att dem inte kunde komma gjorde väl helt rätt.

2009-11-04 @ 00:51:02
URL: http://malinklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0