Anonym. ;)

Jag brukar inte lägga så mycket energi på komentarer men kunde inte hålla mig nu.

Komentar:
Om rätt folk redan var på plats varför då skicka ut inbjudningar till oss andra som inte kom? Kan du inte ta att folk tackar nej så tycker jag att du inte ska styra upp nå mer fester i fortsättningen. Allt kretsar faktiskt bara inte runt dig.

Svar:
För de första verkar du inte kunna stå för va du skriver eftersom du inte kan skriva ditt namn.
Jag skicka ut inbjudningar till alla jag ville skulle komma.
De är inte de.
Då har du missuppfatta allt.
De jag va besviken på va att man inte hörde av sig.
Jag kan visst ta att folk inte kom på festen men dom hörde av sig och sa att dom inte skulle komma eller så anmälde dom sig inte. Precis som man ska.
Sen fanns de andra som inte kom.
Vissa har hört av sig nu i efterhand och de är hur lungt som helst.
Så jag fattar inte varför du skriver att jag inte kan ta ett NEJ när jag inte ens fick något.
Sen fattar jag itne varför allt kretsar runt mig?
I vilket samanhang menar du då?
Jag och Sandra fixar en stor fest och bjuder massa folk hur kan de bara handla om mig?
Men men om du ska göra personangrep mot mig kan du iaf stå för va du skriver.
Annars är de lite fegt.
Såååå stå för vem du är eller prata med mig personligen.

IP: 79.102.76.208 är ipadressen på denna komentar ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ta de irl ist Jönspelle!

2009-11-04 @ 22:54:23
URL: http://xem3liex.blogg.se/
Postat av: erica

Svårt när personen inte skriver vem de är.

2009-11-05 @ 07:53:13
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0