9 Maj 2009

Jag väntar och jag väntar....
Sitter nu helt klar och redo för att åka till Valbo.. Men Andreas fick besök..så dom sitter på altan och tjattrar och tjattrar..
Och jag vill åka NU.. Men men..

Andreas fick klipptid klockan 17.00 och jag vill hinna gå runt i lite affärer innan de stänger..
Ska kolla på lite bebis saker på coop.. Inga mer kläder ska jag köpa iaf.. :)
Men lite annat vikitgt som kan vara bra att ha. :)

Igår va de mat och tjatter hos Katrin..Spagettie och köttfärssås och fetaostsallad till stod på menyn.. Mycket gott och mycket trevligt.. :)

Väntar också på att Sofies lille ska komma ut. .Men han verkar inte vilja de hon kommer antingen få 11 maj eller 14 maj., De känns som så.. :)

Åhhh kan vi inte åka snart..

Sen blir de nog svänga förbi mor och far på hemvägen från Valbo.. Va ska man hem och göra egentligen..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0