5 maj 2009

Jaha.. Sitter här vid köksbordet och tittar ut på regnet och lyssna på han som åker runt och sopargatorna.. Väldigt trevlig morgon lär jag säga.. Sitter och fundrar om de är tillåtet att äta lunch snart..Men ska allt försöka hålla mig till elva iaf..

Igår gjorde jag iaf klart min deklaration efter tio tusen svordomar och samtal till mamma så va de klart..
Åkte och lämna den i viken.. Passa på att svänga förbi Sofie för en massa tjatter.. :) Mycket trevligt som vanligt..
Tror ja kom hem runt en halv tolv.. :) Då dök jag ner i sängen brevid Herr Hedlöf som redan sov..
De jag undrar nu är om jag kommer få sova med hörselpluttar i resten av livet.. Eller om vi måste skaffa egna sovrum.. Fattar inte hur man kan snarka så högt.. De gör mig galen.. Men men..

Undra va man ska hitta på idag då? Kusin vitamin fyller år idag.. Vågar inte skriva hur myckt hon fyller för blir alltid fel..Så dålig på åldrar.. Sen har jag inge alls inplanerat..

Hos fotografen igår kändes allt bra.. Tror jag.. Hoppas man vart bra på något kort.. Bebisen i magen ville inte ligga still iaf.. Han höll låda hela tiden.. Helt sne va magen vissa gånger. När andreas skulle ha huvudet på magen sparka han så andreas huvud åkte upp och ner.. <Den lille är nog orsaken till måna skratt på bilderna. :) Får bilderna hemskickade i slutet på veckan.. :) Iiihhh lääängtar..

Ne nu ska jag ringa mamma.. fick jag ett sms om.. :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det finns ju nå grejer som man kan köpa och sätta på näsan om man snarkar mkt. Finns säkert på apoteket. Kanske värt för honom att testa ? :)

2009-05-05 @ 16:36:34
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hörru tjejen med svart bälte i sms! :)



Skickade till dig idag men fick inget svar! vad hände där :D hahah!



Sen så ringde ja.. åh inget svar.. har du åkt in?! än är det ju inte dags! :D



2009-05-05 @ 20:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0